.

.

Friday 14 March 2014

Tanah untuk dijual

Asalamualaikum .

Rasanya sejak aku buka blog baru nie.
Baru sekarang kerajinan aku datang.
Blog lama dah lama out,
Still same address tapi post lama-lama totally aku dah delete.

Kali ni tujuan aku nak membantu member member.
Untuk jual tanah milik ayahnya.

Mungkin sesiapa yang tersasar ke blog sunyi aku nie yang mungkin nak beli tanah boleh lah hunbungi ayah kepada member aku,

Pemilik : En Saufan bin Chik.
Tel : 0197766070

Lokasi : Sisek Gentian , Kota Tinggi.
Jenis Tanah : Tanah Pertanian.

ok. kat bawah ni ade serba sikit info yang aku boleh ringkaskan.

1) Keluasan tanah 2 ekar.
2) Tanaman sedia ada (Balak seretang dan tanaman dusun - durian)
3) Berhampiran simpang air terjun kota tinggi.
4) 16km daripada Bandar Kota Tinggi.
5) Laluan boleh dilalui pacuan empat roda.
6) Bersebelahan tanah tanaman kelapa sawit.
7) Tidak jauh beberapa kilometer daripada kawasan perumahan Taman Desa Ma'mur.

Nie ringkasan yang aku sendiri dapat.

Pelan Tanah

Status Tanah


Bab membeli tanah ni kita kenalah series.
ok itu ajer.

Aku rasa janggal giler bila dah lama tak berblogging ni. huhuhu (^-^)