.

.

Tuesday 24 December 2013

Ingatan beri aku

Kenapa kau menjauh?
Lihat hatiku dalam masa yang tidak dijangka
Suara yang bangkitkan ku dari dalam dirimu
Jika aku terluka
Bagaimana aku mampu melupakan ?
Jika hari ini senyuman mu
dan pandangan terukir di hatiku..
aku menangis ketidak relaan melepaskanmu

kesakitan ini
menjadi sebahagian ingatan aku
Seperti ku dengar dari yang lain
Sebagai masa berlalu kebaikan itu turut pudar bersama
Terlalu rapat dan dekat
Ku cuba berjalan dan dengar suara di hatiku
walaupun sehingga esok berlalu

Apa yang di dalam cinta sebenar
Aku tidak pernah menyesal kerana cinta itu bahagia untukku
Aku sentiasa mencintai mu seperti yg terukir di hatiku

Bersendirian
Aku menjerit
Seperti angin sutera
Mengharap kau bersama
dan terus disisiku
Aku terus megharapkan senyumanmu

Ia adalah cinta , ia adalah nyata
Aku impikan dan aku rindu
Sentiasa cintakan mu sepenuh hati
Memeluk perasaan yang tidak akan hilang
Sehingga kini kau cahaya bintangku.